Nieuwe functionaliteit in Loket.nl
Met de nieuwe functionaliteit van preboarden maakt u een nieuwe medewerker zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de basisgegevens en het toevoegen van het identiteitsbewijs.
Het preboarden van medewerkers is gemakkelijk te regelen in Loket.nl. Met deze functionaliteit maakt u een nieuwe medewerker zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de basisgegevens en het toevoegen van het identiteitsbewijs. Ook is het mogelijk de loonbelastingverklaring te uploaden.
Eenvoudig gegevens opvragen
Voorkom heen en weer mailen over het ontbreken van documenten of de onvolledigheid van gegevens. Na het invoeren van de voor- en achternaam en het e-mailadres van de nieuwe medewerker wordt het proces gestart. De medewerker krijgt een e-mail met een link naar een beveiligde omgeving waarmee volgens een stappenplan alle benodigde gegevens gestructureerd aangeleverd kunnen worden. Hiermee wordt voorkomen dat privacygevoelige gegevens op een onbeveiligde manier bij u komen.
Stappenplan
Door de eenvoudige workflow van het preboarding proces volgt de medewerker een duidelijk stappenplan waarin de verplichte gegevens stap voor stap worden uitgevraagd. Dit bespaart u én de nieuwe medewerker direct veel tijd en eventuele frustratie.
Gegevens direct zichtbaar in Loket.nl
Nadat de nieuwe medewerker zijn of haar gegevens heeft ingevoerd in de beveiligde preboarding omgeving, staan ze direct voor u klaar in de Loket.nl-omgeving. Vanuit daar hoeft u als gebruiker deze gegevens alleen maar ‘op te pakken’ bij het aanmaken van een nieuw dienstverband en worden ze automatisch ingevuld.
Wilt u ook een vliegende start maken bij het aannemen van een nieuwe medewerker, neem dan nu contact met ons op!
Heeft u nog vragen?
Neem direct contact op met Glenn Hendriks RPP, Hoofd Salarisadministratie bij HLB Blömer in Nieuwegein.
Stuur een e-mail of bel +31 (0)30 605 85 11