Relaxed ondernemen én een up to date administratie?
Het kan! Door het volledig digitaal maken van uw administratie, met speciaal hiervoor ontwikkelde software. Via het internet heeft u toegang tot uw eigen administratie, wij bij HLB Blömer werken online met u mee. Zo kunnen we eenvoudig samenwerken en de werkzaamheden verdelen. Ideaal voor het mkb en ook nog eens heel betaalbaar.
Niet meer van deze tijd
In- en verkoopfacturen boeken, bankafschriften verwerken, het is niet meer van deze tijd om deze handmatig in te boeken. Deze processen kunnen allemaal geautomatiseerd worden. Het maakt niet uit met welk boekhoudpakket u werkt, onze software kan met vrijwel alle bestaande pakketten gekoppeld worden. Ook uw salarisadministratie kan hiermee gelinkt worden. Naast het verwerken van uw facturen en bankgegevens, is het tevens mogelijk om direct analyses te maken. Niet alleen heeft u al inzicht in huidige resultaten, een prognose naar de toekomst toe is ook makkelijk te maken.
Leuk!
Het uitwisselen van documenten gebeurt via uw eigen klanten portal, waar u ze uploadt. Via uw eigen dashboard zoomt u in op klant- of leveranciersniveau en vindt u een analyse van uw kosten en omzet. Daar vindt u ook de rapportages, een overzicht van nog te betalen facturen en eventueel betalingsvoorstellen. Alle data kunnen voor verschillende analyses worden gebruikt.
U begrijpt, dit maakt ons werk als accountant ook veel leuker. Nu kunnen we per maand of kwartaal signaleren en bijsturen, waar we vroeger één keer per jaar bij u over de vloer kwamen en slechts achteraf de resultaten met u konden doornemen.
Nooit meer een bonnetje kwijt
U verliest geen tijd meer aan het zoeken naar documenten. Die kunt u digitaal terugvinden via uw eigen portal. Stel, u koopt een boeket bloemen en wilt de kosten via uw bedrijf laten lopen. U scant het bonnetje direct in op uw telefoon en uploadt dit in uw administratie, in de juiste rubriek. Zo kunt u het niet meer vergeten!
Betrouwbaar, betaalbaar
Bij HLB Blömer zijn wij, Jan Peter Kok en Johan Verkerk, samen met ons team verantwoordelijk voor deze nieuwe manier van administratievoering. Beide zijn wij goed ingevoerd in de vele mogelijkheden van het online boekhouden. We nemen u bij de hand en maken u wegwijs in de ‘Cloud’. Tijdens de opstartfase brengen we samen uw wensen in kaart en bepalen we hoe we de werkzaamheden verdelen. Ook spreken we af hoe vaak we rapporteren en op welke wijze. De standaardrapportering omvat in elk geval een tussentijdse resultatenrekening en een analyse van uw werkkapitaal. Als uw wensen verder gaan, werken we voor u een maatwerkrapportage uit. U voelt het al, deze manier van administratievoering is ook nog eens heel betaalbaar en daarom ideaal voor het mkb. Voor een vast bedrag per maand heeft u het gebruiksrecht van onze software en kunt u rekenen op onze ondersteuning en rapportage.
Wilt u weten of relaxed ondernemen ook iets voor u is? Dan maken wij graag een afspraak met u, zodat we – vrijblijvend – de mogelijkheden kunnen bespreken. Belt u of mailt u met ons. Graag tot ziens!
Heeft u nog vragen?
Neem direct contact op met Jan Peter Kok AA, Partner bij HLB Blömer in Nieuwegein.
Stuur een e-mail of bel +31 (0)30 605 85 11