Op deze pagina bieden wij onze klanten de mogelijkheid om in een beveiligde omgeving, op een veilige manier vertrouwelijke documenten op te vragen en goed te keuren. Wilt u hier meer over weten of heeft u vragen? Neem dan gerust contact op met uw adviseur bij HLB Blömer.
HLB Blömer Klantenportal
In de klantenportal kunt u in een beveiligde omgeving uw aangiften en documenten digitaal opvragen en goedkeuren. Daarnaast kunt u ook documenten uploaden via het klantendossier.
Ga naar: HLB Blömer Klantenportal
HLB Blömer Boekhouden Online
In het boekhoudpakket Minox Online, Exact en Twinfield, kunt u online uw administratie voeren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met info@hlb-blomer.nl
Ga naar: HLB Blömer Minox Online
Ga naar: HLB Blömer Exact Online
Ga naar: HLB Blömer Twinfield Online
HLB Blömer Salaris Online (Loket.nl)
In HLB Blömer Loket.nl kunt u uw mutaties aanleveren en vindt u alle informatie rondom uw salarisadministratie terug. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met personeelsdiensten@hlb-blomer.nl
Ga naar: HLB Blömer Salaris Online (Loket.nl)
Bestanden veilig versturen
Om uw bestanden
op een veilige manier naar ons te versturen kunt u tijdelijk gebruik maken van onze klantenportal. De documenten kunt u uploaden via het klantendossier.
Ga naar: HLB Blömer Klantenportal